JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Conte : «Κάνουμε καλή δουλειά».


Ο τεχνικός της Γιουβέντους θέλει να βγάλει το άγχος από τους παίκτες του και απέφυγε να μιλήσει για πρωτάθλημα μετά και τη νίκη επί της Παλέρμο, στρέφοντας την προσοχή του στο επόμενο ματς.
Ο Αντόνιο Κόντε εξακολουθεί να κρατάει χαμηλούς τόνους και να αποφεύγει να μιλάει για κατάκτηση του πρωταθλήματος στην Serie A. Στόχος της Μεγάλης Κυρίας είναι να συνεχίσει να κατακτά τα «τρίποντα» και στο τέλος της σεζόν θα γίνει το «ταμείο»:


Και ο Conte συνέχισε:
«Πρέπει να παραδεχτώ ότι κάνουμε καλή δουλειά. Και θέλω να ευχαριστήσω τα παλικάρια μου που από την πρώτη κιόλας μέρα να έχει εγκρίνει τον τρόπο παιχνιδιού μου να παίζουν, ένα έντονο, τεχνικό, προληπτικό στυλ. Είμαι αρκετά τυχερός που έχω μια ομάδα που έχει παίκτες που έχουν την επιθυμία να προκαλέσουν εκπλήξεις και να παίξουν με κάπως διαφορετικό τρόπο. Ο στόχος είναι να απολαύσουμε το παιχνίδι μας και να ενθαρρύνουμε τους οπαδούς μας να έρθουν στο γήπεδο για να δουν καλό ποδόσφαιρο. Τα αποτελέσματα είναι συνέπεια όλων αυτών».

«Είμαι χαρούμενος γιατί σήμερα παίξαμε καλό ποδόσφαιρο μετά από το διάλειμμα τον διεθνών με τις εθνικές τους, ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι αλλά δεν επιτρέψαμε στην Παλέρμο να μας απειλήσει και πήραμε άνετα την νίκη. Σε μερικές περιπτώσεις μας απείλησαν αλλά ο Buffon σήμερα ήταν σε πολύ καλή μέρα. Η σημερινή νίκη ήταν θεμελιώδης για να ξεκινήσουμε την επόμενη σειρά παιχνιδιών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και σήμερα ο κόσμος μας βοήθησε πολύ και ήταν για ακόμα ένα παιχνίδι μας ο δωδέκατος παίκτης μας. Μπορεί να είμαστε στην κορυφή τώρα, όμως είναι νωρίς ακόμη για να μιλάμε για πρωτάθλημα. Πρέπει να συνεχίσουμε το σερί των νικών μας χωρίς να κοιτάμε τα στατιστικά, και στο τέλος της σεζόν θα κάνουμε ταμείο».


Μαρκίσιο : «Σήμερα πιάσαμε καταπληκτική απόδοση».

Ο Κλαούντιο Μαρκίσιο εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την εμφάνιση της ομάδας του και ειδικά από αυτή του Τζιανλουίτζι Μπουφόν. Στην πρώτη θέση του ιταλικού πρωταθλήματος βρίσκεται η Γιουβέντους μετά τη νίκη της με 3-0 απέναντι στην Παλέρμο. Ο Κλαούντιο Μαρκίσιο πέτυχε το τελευταίο τέρμα της ομάδας του Αντόνιο Κόντε και εμφανίστηκε ικανοποιημένος.

«Σήμερα πιάσαμε καταπληκτική απόδοση και πήραμε την νίκη με 3-0, όμως το παιχνίδι δεν ήταν τόσο εύκολο όπως οι περισσότεροι νομίζουν. Το Παλέρμο είχε δύο ευκαιρίες για να ισοφαρίσει, αλλά ο Μπουφόν έκανε απίστευτες επεμβάσεις και διατήρησε το 1-0. Ο Τζίτζι φέτος έχει πολύ καλές εμφανίσεις και ελπίζω να συνεχίσει έτσι, προκειμένου να μας οδηγήσει σε νίκες».

«Ο ρόλος μου έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν και με τον Vidal η λειτουργία της μεσαίας γραμμής, μου επιτρέπει να παίζω πιο ελεύθερα. Είμαι στην ευχάριστη θέση να έχω παίξει καλά, όπως και η υπόλοιπη ομάδα. Δώσαμε πολλά στο πρώτο ημίχρονο αλλά δεν καταφέραμε να διπλασιάσουμε τα τέρματα μας. Ωστόσο, στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε με αποφασιστικότητα και σφραγίσαμε τη νίκη μέσα σε δεκαπέντε λεπτά».

«Στόχος μας ήταν να επιστρέψουμε στην κορυφή του πρωταθλήματος και με ένα παιχνίδι λιγότερο», συνέχισε ο μέσος. «Τώρα, μετά από τα εκτός έδρας παιχνίδια μας κατά Λάτσιο και Νάπολι δεν θα ήταν κακό να έχουν έξι περισσότερους πόντους. Ωστόσο, το Σάββατο θα είναι μια σκληρή μάχη. Η Λάτσιο διαθέτει δύο πολύ καλούς επιθετικούς όπως οι Κλόζε και Cissé και είναι σε μεγάλη φόρμα. Σε κάθε περίπτωση, θα πάμε εκεί για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: