JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Βιντάλ: "Είναι δύσκολο, τώρα πρέπει να δώσουμε το 110%"


«Το όνομά μου είναι «Guerrero», που σημαίνει ο πολεμιστής, και μου αρέσει. Περιγράφει πολύ καλά το παιχνίδι μου και το χαρακτήρα μου». Ο Αρτούρο Βιντάλ το ομολογεί σε μια μακρά συνέντευξή που έδωσε σήμερα στη «Gazzetta dello Sport»: ο Χιλιανός, ο οποίος κέρδισε σταδιακά την εμπιστοσύνη του τεχνικού Antonio Conte , και των συμπαικτών του και μπήκε αμέσως στις καρδιές των οπαδών της Γιουβέντους, έχει επίσης σαφείς ιδέες σχετικά με τους στόχους αυτής της πρώτης του σεζόν με τη Γιουβέντους : «Να Κερδίσουμε το πρωτάθλημα και να παίξουμε στο Champions League» .

-Από τη Νότια Αμερική προς την Ευρώπη, η ζωή του Vidal έχει αλλάξει από κάθε άποψη, ποια ήταν η πρώτη προσέγγιση;

«Πολύ σκληρή, σε ηλικίας 19 ετών. Η γλώσσα, το κρύο, οι άνθρωποι, στη Γερμανία ήταν διαφορετικοί από το σπίτι μου. Για δύο μήνες παρέμεινε ο ατζέντης μου, μέχρι να προσαρμοστώ. Στο Τορίνο; Καλύτερα. Είμαι με την οικογένεια μου. Τη σύζυγός μου Μαρία Τερέζα, και το γιο μου Alonso, που είναι 2 ετών και έξι μηνών. Εδώ, η ζεστασιά των οπαδών, η γλώσσα, νιώθω ότι είναι πολύ πιο κοντά στην Χιλή».

-Το περασμένο καλοκαίρι, ο Vidal είχε να επιλέξει ανάμεσα στα χρώματα της Γιουβέντους και της Μπάγερν Μονάχου;

«Ήθελα να έρθω στη Juve ένα μεγάλο κλαμπ, γνωστό σε όλο τον κόσμο και με πολλούς οπαδούς, η επιλογή έγινε για τα χρήματα; Όχι Ήθελα να έρθω στην Ιταλία, ήταν το όνειρό μου. Δεν ήταν το πρόβλημά μου τα χρήματα, αν μη τι άλλο, και στη Λεβερκούζεν έπαιρνα καλά χρήματα».

-Το ιταλικό πρωτάθλημα βρίσκεται σε κρίση για πολλούς, όχι για το Vidal, ο οποίος θεωρεί ότι είναι πιο δύσκολο από την Bundesliga.

«Εδώ είναι πιο δύσκολο να παίξεις εναντίον οποιασδήποτε ομάδας. Πολύ πιο δύσκολο από την Bundesliga. Στην αρχή ήσουν στο πάγκο πως ένιωθες; Όχι, ήμουν πάντα ήσυχος. Ήξερα ότι έπρεπε να επιταχύνω το ρυθμό του στις αρχές, να εκπαιδευτώ σκληρά και να περιμένω για την ευκαιρία μου

-Πως νιώθει ο Vidal με τους συμπαίκτες του;

«Είμαι χαρούμενος, που βρίσκομαι ανάμεσα σε καλούς παίκτες και είμαστε ενωμένοι. Έχουμε μια καλή κατανόηση. Ήξερα ότι η ομάδα τον προηγούμενο χρόνο είχε μια κακή στιγμή, αλλά ξέρω ότι εδώ ήρθα να παίξω για να κερδίσω».

-Σύμφωνα με τον Vidal, πολλά εξαρτώνται από τα επόμενα δύο παιχνίδια με Λάτσιο και Νάπολι.

«Είμαστε ισχυροί, αλλά τώρα είναι δύσκολο και για να πάρουμε τα δυο παιχνίδια πρέπει να δώσουμε το 110 τοις εκατό. Αν κερδίσουμε, πιστεύουμε ότι είμαστε δυνατοί και ότι μπορούμε για τον τίτλο. Το καλύτερο κομπλιμέντο που έχεις λάβει; Ότι είναι μια διασταύρωση μεταξύ Conte και Davids, δύο μεγάλες μορφές της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: