JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Krasic : "Περνάω κρίση, αλλά θα μείνω στη Γιουβέντους"

«Η εταιρεία δεν έχει πει ότι θέλει να με πουλήσει και εγώ είμαι καλά στο Τορίνο. Θα επιστρέψω σύντομα πίσω στην κορυφή »

Ο Milos Krasic γνωρίζει ότι δεν είναι ένα από τα αγαπημένα παιδιά του Αντόνιο Κόντε , αλλά παρά τα όσα λέει ο μάνατζερ του, τις τελευταίες ημέρες ότι ο παίκτης, τον Ιανουάριο είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα φύγει από την ομάδα, αλλά ο παίκτης δεν επιθυμεί να παραιτηθεί, και είναι πεπεισμένος πως θα μπορέσει να ανακτήσει τη θέση του στο αρχικό σχήμα της Γιουβέντους . Μιλώντας σε εφημερίδα της Σερβίας, ο Krasic, παραδέχεται ότι βρίσκεται σε μια στιγμή δυσκολίας, αλλά είναι εξίσου πεπεισμένος ότι μπορεί να αναλάβει με επιτυχία την δεξιά πτέρυγα της ομάδας.

«Πέρυσι ήμουν ένας παίκτης που έπαιζα σε όλα σχεδόν τα παιχνίδια, φέτος έχω παίξει σε πολύ λίγα. Η ομάδα, ξεκαθάρισε ότι με χρειάζεται και δεν σκέφτονται να με πουλήσουν. Λυπάμαι που φέτος δεν είναι ο πρωταγωνιστής, όμως, είμαι ευχαριστημένος που η ομάδα πάει καλά αυτή τη στιγμή. Τώρα είμαι εδώ και δεν σκέφτομαι να αφήσω την ομάδα. Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ με την πάροδο του χρόνου. Είναι αλήθεια ότι περνάω μια κρίση, αλλά θέλω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου στην προπόνηση και να προσπαθήσω να επιστρέψω στην ενδεκάδα. Θα δούμε τον Ιανουάριο ή τον Ιούνιο το πώς θα είναι τα πράγματα. Αλλά, επαναλαμβάνω, κανένας από την Γιουβέντους δεν μου είπε ότι θέλει να τα παρατήσουμε. Μπορεί να συμβεί σε κάθε παίκτη αυτό όταν ο προπονητής βλέπει ότι είναι καλύτερα σε συγκεκριμένες περιόδους κάποιοι άλλοι παίκτες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: