JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Bonucci : «Μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα».


Ο Λεονάρντο Μπονούτσι πιστεύει πως η Γιουβέντους μπορεί να πάρει το πρωτάθλημα, ωστόσο δεν θα έχει καθόλου εύκολο έργο.


Ο 24χρονος αμυντικός της «Μεγάλης Κυρίας» μίλησε για το πρωτάθλημα, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την κατάκτησή του :
«Μπορούμε να βρεθούμε στη κορυφή του πρωταθλήματος. Μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα, αλλά θα πρέπει να κρατήσουμε τα πόδια μας στο έδαφος. Είναι ένα μαχητικό πρωτάθλημα, για το οποίο μπορούμε να πούμε ότι είναι πολύ πολύ δύσκολο καθώς υπάρχουν πολλές ομάδες κοντά στη βαθμολογία».

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στη μη κλήση του στην Εθνική ομάδα: «Στο ποδόσφαιρο δεν πρέπει ποτέ να θεωρείς κάτι δεδομένο και δεν το έχω κάνει ποτέ. Φυσικά και θα ήθελα να βρίσκομαι στην ομάδα και είμαι λόγο έκπληκτος, αλλά θα δουλέψω για να κάνω τις αρνητικές σκέψεις μου θετικά συναισθήματα στο μέλλον».

Τέλος ο Μπονούτσι έπλεξε το εγκώμιο του Άντζελο Ογκμπόνα, ο οποίος πήρε την θέση του στην Εθνική ομάδα: «Ξέρω τον Άντζελο πολύ καλά, καθώς κάνουμε παρέα στο Τορίνο. Είναι πολύ καλό παιδί και αξίζει την προσοχή που του δίνει ο κόσμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: