JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Pepe : «Αισθάνομαι σαν να πήραμε τη νίκη».


Τέσσερα γκολ έχει πετύχει συνολικά, τρία σε ισάριθμα παιχνίδια με Πάλερμο, Λάτσιο και χθες με τη Νάπολι, ο Pepe χθες χάρισε στην ομάδα του με το γκολ του τον ένα βαθμό μέσα στο Σαν Πάολο : «Δεν νομίζω ότι έχω ποτέ σκοράρει τρία γκολ σε ισάριθμα παιχνίδια ... δεν γνωρίζω καν αν έχω σκοράρει ποτέ πάνω από τρία σε όλα τα παιχνίδια», αστειεύτηκε ο Simone, σαφώς ευτυχής για την προσωπική συμβολή του, αλλά και για την απόδοσή του σε ένα ανορθόδοξο ρόλο που του ανατέθηκε : «Δεν είμαι ένας μέσος στο χώρο του κέντρου, αλλά έπρεπε να παίξω εκεί για χάρη των καθηκόντων μου και για τους συμπαίκτες μου. Αισθάνθηκα άνετα και απολάμβανα τον εαυτό μου, όταν βρήκα τα πατήματα μου, επειδή οι Vidal και Pirlo μου ασφάλεια και ελευθερία να βγαίνω μπροστά».


Μετά τη νίκη εναντίων της Λάτσιο στη Ρώμη, ο εξτρέμ χτύπησε σε ένα άλλο ζωτικής σημασίας παιχνίδι.
«Αυτό απόψε ήταν πιο δύσκολο, όμως, το έκανα με την μπάλα στα πόδια μου», υποστήριξε ο Pepe, «αισθάνομαι σαν να πήραμε τη νίκη». Το αποτέλεσμα αυτό στέλνει ένα σαφές μήνυμα στους αντιπάλους της Γιούβε στην Serie A και ο Simone μιλάει για το εξαιρετικό πνεύμα της ομάδας : «Είμαστε μια ομάδα ενωμένη, αυτό είναι το μήνυμα που έχουμε να στείλουμε προς τα έξω».


Matri: «Έχουμε δείξει το χαρακτήρα μας»

Ο Alessandro Matri στο San Paolo πέτυχε το έκτο του γκολ στη σεζόν : «Το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι το αποτέλεσμα μας δίνει ένα ακόμα βαθμό», δήλωσε ο επιθετικός μετά το σφύριγμα της λήξης : «Υπήρχαν και θετικά και αρνητικά στοιχεία από την απόδοσή μας. Το αποτέλεσμα είναι καλό, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση στην ανάπαυλα, είπαμε ότι δεν μπορούμε να παίξουμε όπως το παίξαμε στο πρώτο ημίχρονο, χωρίς πεποίθηση στον εαυτό μας. Πρέπει να δείχνουμε πάντα το χαρακτήρα που παρουσιάσαμε κατά το δεύτερο ημίχρονο. Ο αγώνας ήταν αρκετά περίεργος, γιατί δεχτήκαμε δύο γκολ στο σημείο που φαινόταν ότι είχαμε τον έλεγχο, αλλά καταφέραμε επιτυχώς να πάρουμε ένα σημαντικό βαθμό».

«Είναι αλήθεια»,κατέληξε ο Matri. «Αλλά εκτός από την τακτική πτυχή, το πιο σημαντικό πράγμα είναι η συμμετοχή και η προθυμία μας, πάντα φαίνεται από κάθε παίκτη».


Estigarribia: "Μια ξεχωριστή βραδιά"

Ο Estigarribia χθες πέτυχε το πρώτο του γκολ με την ασπρόμαυρη φανέλα, και το πέτυχε σε μια συναρπαστική συνάντηση παίζοντας μέσα σε μια καυτή ατμόσφαιρα στο San Paolo. Η χθεσινή φαίνεται ότι θα είναι μια πραγματικά αξέχαστη βραδιά για Marcello Estigarribia: «Ήταν πάντα ένα όνειρο να σκοράρω ένα τέτοιο γκολ, σε ένα τέτοιο περιβάλλον, γι 'αυτό θα απολαύσω αυτή τη στιγμή και θέλω να την αφιερώσω στην οικογένειά μου που με ακολουθεί από την Παραγουάη. Έχω αποδείξει ότι είμαι σε θέση να παίξω για μια μεγάλη ομάδα και τώρα πρέπει να αξιοποιήσω στο έπακρο την ευκαιρία που μου έδωσε ο προπονητής μου».

Ο Μαρσέλο έπαιξε σημαντικό ρόλο σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι που ένω βρέθηκε η Γιούβε δυο φορές με δυο γκολ πίσω στο σκορ τελικά κατάφερε να επιστρέψει και εμφάνισε το ακριβές είδος του πνεύματος που απαιτείται από τον Antonio Conte:
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, αλλά έχουμε πάρει ένα πολύ σημαντικό βαθμό από μια σκληρή έδρα όπως αυτή και αυτό είναι που μου έδωσε την περισσότερη ευχαρίστηση. Τώρα ήδη σκεφτόμαστε το επόμενο παιχνίδι, με την Τσεζένα και πρέπει να δουλέψουμε για να είμαστε έτοιμοι μέχρι την Κυριακή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: