JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

«Θα προτιμούσες Ίντερ ή Μίλαν?. Ίσως πάω στη Juventus ...».


Το νούμερο 10 Eden Hazard της Λιλ, μιλώντας στους Ιταλούς δημοσιογράφους που τον ρώτησαν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου την παραμονή του αγώνα του San Siro με την Ίντερ στο Champions League, που θα προτιμούσε να παίξει μεταξύ Ίντερ και Μίλαν, απάντησε κάπως διαφορετικά από ότι περίμεναν οι ερωτώντες με λίγη δόση χιούμορ :

«Ίσως πάω στη Γιουβέντους. Οι Μίλαν και Ίντερ είναι δύο μεγάλες ομάδες - πρόσθεσε,- πώς μπορώ να επιλέξω, προς το παρόν πάντως προτιμώ την Λιλ».

Επίσης μίλησε για τις επιδόσεις του στο Champions League: «Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένο από τον εαυτό μου και από την απόδοση μου, αν και μπορώ να παίξω πολύ καλύτερα, αν τα αποτελέσματά μας ήταν καλύτερα δεν θα εξετάζαμε την απόδοσή μου».

Μου άρεσε πολύ η απάντηση που έδωσε.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Marotta κάνε κίνηση επειγόντως!! Πούλα Krasic, βάλε άλλο ένα 10αρι εκ. και πάρε Hazard όλα τα λεφτά..!!
Delpi

mike_bianconero είπε...

Συμφωνω με Delpi αμα ειναι να συνεχισει αυτο το χαλι ο Μιλος ο καλυτερος για να τον αντικαταστησει ειναι αυτη η παιχταρα ο Βελγος.Ο οποιος παιζει δεξια,αριστερα,δεκαρι και επειδη τον εχω παρακολουθησει φετος εχει παιξει και φορ στο 4-3-3.Ο μονος λογος να μην γινει μια τετοια μεταγραφη(περα απο την ανικανοτητα του καραφλα)ειναι να τον παρει μαζι στην Ρεαλ ο Ζιζου.