JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Ντελ Πιέρο: "Τα καλύτερα γενέθλια μου, χάρη σε όλους σας". 3 + 7 = 10+.


Μετά από το πλήθος των καρτών που έλαβε για 37α γενέθλιά του, ο αρχηγός της Γιουβέντους , Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο ήθελε να τους ευχαριστήσει όλους, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του Alessandrodelpiero.com :

«Αγαπητοί φίλοι, 9 Νοεμβρίου ήταν μια πολύ ξεχωριστή μέρα για μένα και αυτό έχει να κάνει με το ότι εσείς βοηθήσατε γι’ αυτό. Είχα ένα καλό πάρτι γενεθλίων ... μια έκπληξη. Επειδή δεν περίμενα να λάβω δεκάδες χιλιάδες χαιρετισμούς και μηνύματα από ... Προσπάθησα να τα διαβάσω όλα στο Facebook, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν τα κατάφερα, αλλά θα κάνω τα πάντα για να ολοκληρώσουμε το έργο! Όπως γνωρίζετε είμαι πράγματι 37χρονών ...η μήπως 10 ... 3 +7=10+. Αλλά αυτή τη φορά - και μάλιστα, όχι μόνο μία φορά - το 10 + αξίζει σε όλους σάς».

Τέλος ο Άλεξ ένιωσε την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συναδέλφους του που τον τίμησαν με ένα ειδικό χαιρετισμό : «Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου, και όλους τους αντιπάλους, οι οποίοι ήθελε να μοιραστούν μια σκέψη τους για την ημέρα των γενεθλίων μου. Σας ευχαριστώ! ». Τέλος, μια ειδική αφιέρωση στον Φραντσέσκο Τότι, μικρή αλλά πολύ σημαντική, και γεμάτη αγάπη:. «Ps. Grazie Francè !!!».