JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

17 Νοέμβρη 1991, 17 Νοέμβρη 2011, 20 χρόνια Juve.


17 Νοέμβρη του 1991. Σε μια νίκη στο ντέρμπι με την Τορίνο έκανε το ντεμπούτο του, ένας νεαρός άνδρας από το Λέτσε. Το όνομά του ήταν Antonio Conte. 20 χρόνια μετά το αγόρι έχει γίνει ένα σύμβολο της Γιουβέντους είναι ο προπονητής της. Σε συνέντευξή του στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, ο προπονητής έκανε μια αναδρομή και έφερε πίσω στη μνήμη του κάποια πράγματα από τότε.

Antonio, ένα μικρό κουίζ. Τι λες για αυτές τις αναμνήσεις;

«Οι εικόνες του ντεμπούτο μου με τη Γιουβέντους είναι «Καλές» στο ντέρμπι εναντίον της Τορίνο. Μπήκα στο γήπεδο στη θέση του Schillaci, σε ένα ντέρμπι που κερδίσαμε με 1-0 με γκολ από τον Casiraghi, αλλά ήταν μόνο η αρχή αυτής της όμορφης ιστορίας για την οποία είμαι υπερήφανος και είναι ένας θησαυρός που θα τον κρατάω για πάντα».

17 Νοέμβρη του 1991, 20 χρόνια έχουν περάσει. Θυμάστε τι σου είπε ο Giovanni Trapattoni;

«Αν θυμάμαι ακριβώς τι μου είπε ο προπονητής όχι, αλλά τον προπονητή τον θυμάμαι πάντα με μεγάλη αγάπη, γιατί είναι ένα πρόσωπο που ήταν σαν πατέρας για μένα και είμαι πεπεισμένος ότι δεν υπήρχαν άλλοι προπονητής που θα είχαν μείνει τόσο πολύ καιρό στη Γιουβέντους, είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Μόνο ως δεύτερος πατέρας μου ο Giovanni Trapattoni μου επέτρεψε να γράψω την ιστορία μου με τη Γιουβέντους».

Θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς ότι θα γίνεις ένα σύμβολο και αρχηγός αυτής της ομάδας;

«Όχι. Ούτε καν στις πιο άγριες ​​προσδοκίες μου θα μπορούσα να φανταστώ ότι για13 χρόνια θα είμαι στην ιστορία της Γιουβέντους, κέρδισα και έγινα αρχηγός της ομάδας και στη συνέχεια πήγα και έπαιξα και για την εθνική ομάδα και τώρα επέστρεψα ως προπονητής. Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να το φανταστώ».

Τι λέτε σε έναν νεαρό άνδρα ο οποίος κάνει το ντεμπούτο του στην Α;

«Με την είσοδο στον γήπεδο λέω να κάνουν αυτό που έχουν μάθει από τη σκληρή προπόνηση κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, χωρίς να επηρεάζονται από τα συναισθήματα ή τις εντάσεις του ντεμπούτου τους. Αυτό συνέβη σε μένα, στην σύντομη καριέρα προπονητή μου, για να ξεκινήσει ένας νέος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: