JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Λίπι : «Η Γιουβέντους έχει τώρα, έναν μεγάλο προπονητή».


Ο πρώην προπονητής της Γιουβέντους και της Εθνικής Ιταλίας μιλάει για την επιστροφή του στους πάγκους και θέλει να γίνει σε εθνική ομάδα και όχι σε σύλλογο όπως ο ίδιος λέει. Μιλάει και για τη Γιουβέντους λέγοντας : «Η Γιουβέντους έχει τώρα, έναν μεγάλο προπονητή, αν μια μέρα με καλέσουν θα είμαι πρόθυμος να δώσω μια χείρα βοηθείας. θέλω μια εθνική ομάδα για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2014»

Ο πρώην προπονητής της εθνικής Λίπι θέλει να επιστρέψει στην προπονητική από τη νέα χρονιά. Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά αυτή τη φορά υπάρχει η βεβαιότητα ότι η επιθυμία του Λίπι απευθύνεται να αναλάβει μια νέα εθνική ομάδα. «Βρέθηκα ένα χρόνο μακριά από τους πάγκους, για ένα ψυχικό διάλειμμα. Τώρα θέλω να ξεκινήσω ένα νέο έργο, αλλά δεν θέλω να είμαι προπονητής σε μια λέσχη. Προτιμώ να εργαστώ σε μια εθνική ομάδα που θα κατασκευαστεί για να παίξει σε έναν άλλο κόσμο, αυτό της Βραζιλίας το 2014» . Η μνήμη του με τη Ιταλία στη Νότια Αφρική θέλει να ξεχαστεί : «Στη ζωή εν γένει, όπως σε κάθε δουλειά, υπάρχουν σκαμπανεβάσματα καλές και κακές στιγμές, νομίζω ήμουν πολύ τυχερός στην καριέρα μου και έχω μεγάλη επιτυχία»...

Η επιτυχία, είναι μια λέξη που μου έρχεται στο μυαλό και με την Γιουβέντους. Θα επιστρέψει στη Γιούβε ?: «Είχα την ευκαιρία να επιστρέψω στη Γιουβέντους, αλλά στο τέλος τίποτα δεν συνέβη, τώρα η Γιουβέντους έχει ένα μεγάλο προπονητή που έχει αρχίσει ένα νέο κύκλο με την Γιουβέντους και τώρα δεν με χρειάζεται, αλλά…η σχέση είναι τόσο όμορφη που αν μια μέρα με καλέσουν θα είμαι πρόθυμος να δώσω μια χείρα βοηθείας. Ελπίζω όμως ότι αυτό δεν συμβαίνει διαφορετικά θα σημαίνει ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά» .

Δεν υπάρχουν σχόλια: