JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Matri : "Ονειρεύομαι να παίξω στο Champions League"


«Θα ήθελα να κερδίσουμε μια από τις τρεις πρώτες θέσεις στην κατάταξη έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να παίξουμε το επόμενο έτος στο Champions League»


Στην εκπομπή «Verissimo» που προβλήθηκε από το Channel 5 – Ο Alessandro Matri μίλησε για τα πάντα, ειδικά για την ιδιωτική ζωή του: «Είναι περισσότερο γνωστή μου και όχι μόνο μια φίλη του ιντερνετ η Federica Nargi» – αστειεύεται. «Τη Federica όταν την γνώρισα στην μαμά μου, αμέσως της έκανε μεγάλη εντύπωση η απλότητά της, ένα χαρακτηριστικό απαραίτητο για ένα κορίτσι για μένα».

Ο Matri ομολόγησε ότι έχει ένα όνειρο: «Θα ήθελα να παίξω στο Champions League, επειδή τώρα είμαι 27 χρονών και ποτέ δεν έχω κάνει ένα παιχνίδι σε αυτό το θεσμό . Θα ήθελα να κερδίσουμε μια από τις τρεις πρώτες θέσεις στην κατάταξη έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να παίξουμε το επόμενο έτος στο Champions League»

Ο πρώην επιθετικός της Κάλιαρι αποκάλυψε το λόγο για τον οποίο επιλέγει τον αριθμό 32: «Στο ποδόσφαιρο έχω πολλούς γνωστούς αλλά λίγους φίλους. Ο πιο σημαντικός είναι ο Cristian Brocchi. Ήθελα να επιλέξω τον αριθμό της φανέλας του, γιατί πάντα πίστευε σε μένα, ακόμη και όταν δεν υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες».

Για το μέλλον του, ο Matri είναι σαφής : Εάν επρόκειτο να έχεις μια προσφορά από την Μίλαν; «Είναι μια ομάδα που πίστεψαν σε μένα και που έχω περάσει τόσα πολλά. Αλλά, είμαι ευγνώμων και χαρούμενος που παίζω στη Γιουβέντους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: