JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Ντελ Πιέρο: "Με τη Γιούβε και τον κόσμο της είμαι πολύ δεμένος"


Ο Ντελ Πιέρο είναι σε μια κατάσταση πλέον που σκέφτεται σοβαρά το αν θα συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο και πού, ή αν θα επιλέξει μια διαφορετική πορεία για το μέλλον του: αυτό θα είναι "το μεγάλο ερώτημα του καλοκαιριού" του Alessandro Del Piero, ο οποίος κλείνει την τελευταία σεζόν του συμβόλαιο του με την Sidney. 

"Για τώρα στην Ιταλία δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη κατάσταση", δήλωσε ο επιθετικός στα video-link από την Αυστραλία στην έδρα του Συνδέσμου Serie A, όπου παρουσιάίασε την εταιρική σχέση του με την Save the Dream. Σε ερώτηση αν το μέλλον του θα είναι στη Γιουβέντους; Σε εκείνο το σημείο, ο Del Piero προσποιήθηκε ότι δεν είχε ήχο. Αλλά μετά από λίγο απάντησε ότι " Τον ελάχιστο ρόλο που θα ήθελα να έχω στην Juve, θα ήταν να μπορούσα να πάω πίσω ως παίκτης, δεν βλέπω άλλη εναλλακτική λύση" - αστειεύτηκε ο Ιταλός επιθετικός -.. 

Και συνέχισε: "Ας αφήσουμε τα ανέκδοτα στην άκρη, δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το μέλλον. Αλλά με κάθε σοβαρότητα, δεν έχω την παραμικρή ιδέα, δεν ξέρω. Αλλά ο δεσμός μου με την Γιούβε παραμένει άθικτος όπως και με τον ασπρόμαυρο κόσμο που για τα 19 χρόνια ήταν εξαιρετική. "

"Ο Καπετάνιος μίλησε ως εκπρόσωπος της ομάδας για το Save the Dream, την εκστρατεία του Διεθνούς Κέντρου για την ασφάλεια του αθλήματος, ο Del Piero δεν αποκλείει ακόμα να φοράει περιβραχιόνιο." 

Σε Ποια ομάδα; "Δεν ξέρω, αυτό εξαρτάται. Στο τέλος της σεζόν θα προβώ σε αξιολόγηση, μέσα σε ένα μήνα θα αρχίσουμε να σκεφτόμαστε γι 'αυτό - απάντησε -. Παίζοντας για μένα είναι το καλύτερο, θα αξιολογήσω εάν μπορώ να το κάνώ ακόμα με έναν ορισμένο τρόπο ή όχι. Αυτό δεν εξαρτάται μόνο από την καρδιά, αλλά και από το μυαλό και τα πόδια. Είμαι ακόμα πολύ νέος για να παίξω ποδόσφαιρο - χαμογέλασε ο Del Piero - αλλά αυτό θα είναι το μεγάλο μου ερώτημα του καλοκαιριού. Και λέγεται ότι το μέλλον μου είναι μακριά από το Σίδνεϊ. Στο τέλος της σεζόν θα συναντηθώ με τον πρόεδρο και τον σύλλογο"

Δεν υπάρχουν σχόλια: