JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Τέβεζ: "Προτεραιότητα μου οι τίτλοι με τη Γιούβε"

Δυσκολότερο είναι για έναν επιθετικό να σκοράρει στο ιταλικό πρωτάθλημα, όπως υπογράμμισε ο Κάρλος Τέβες, παρά τα 19 γκολ που έχει σημειώσει φέτος. Ο Αργεντινός επιθετικός ξεκαθάρισε πως αυτό που θέλει είναι να πανηγυρίσει τίτλους με τη «βέκια σινιόρα». Ο Τέβες βρίσκεται δυο γκολ πίσω από τον Ιμόμπιλε της Τορίνο, ο οποίος προηγείται στον πίνακα των σκόρερ με 21 γκολ.

Ο Τέβες τόνισε για το αν στοχεύει στην κορυφή στη σχετική κατηγορία: «Είναι πιο δύσκολο να σκοράρεις στο ιταλικό πρωτάθλημα, συγκριτικά με το αγγλικό. Και αυτό γιατί κόντρα στη Γιουβέντους, κάθε ομάδα παίζει αρκετά αμυντικά. Αυτό δε δίνει καθόλου χώρο στους επιθετικούς. Θα είναι ωραίο να βγω πρώτος σκόρερ της εφετινής σεζόν, όμως αυτό που αποτελεί προτεραιότητα για εμένα είναι η κατάκτηση τίτλων με την ομάδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: