JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Πρόσκληση στους παλιούς συμπαίκτες του έστειλε ο Πλατινί.

Ο Μισέλ Πλατινί οργανώνει μια ξεχωριστή συνάντηση με τους συμπαίκτες του στη Γιουβέντους στα χρόνια του Τζοβάνι Τραπατόνι αλλά ο Στέφανο Τακόνι τον… προειδοποιεί.
Ο πρόεδρος της ΟΥΕΦΑ θέλει να απολαύσει τον φετινό τελικό του Γιουρόπα Λιγκ που γίνεται στο Τορίνο και γι’ αυτό τον λόγο, όπως αποκάλυψε ο Τακόνι, έχει ήδη στείλει προσκλήσεις σε όλους τους συμπαίκτες του στα χρόνια που αγωνιζόταν στους «μπιανκονέρι».

«Κάθε φορά που έρχεται στην Ιταλία ο Μισέλ βρισκόμαστε, όπως και με άλλους συμπαίκτες από εκείνα τα χρόνια, για να απολαύσουμε ένα ωραίο γεύμα. Καθόμαστε με τις ώρες, θυμόμαστε τα παλιά, συζητάμε για το πώς είναι σήμερα το ποδόσφαιρο κλπ. Τώρα έχει στείλει προσκλήσεις σε όλους μας για να πάμε όλοι μαζί στο γήπεδο και να παρακολουθήσουμε τον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ καθώς θέλει να κάνει ξεχωριστή αυτή την συνάντηση μας», είπε ο πρώην τερματοφύλακας της Γιουβέντους, ο οποίος πάντως ξεκαθάρισε -αστειευόμενος- ότι θα αποδεχθεί την πρόσκληση μόνο αν είναι στον τελικό οι «μπιανκονέρι».

«Του είπα ότι εγώ θα είμαι εκεί μόνο αν είναι στον τελικό η Γιουβέντους. Αν όχι, συγγνώμη Μισέλ αλλά δεν έχω καμία διάθεση να δω δύο άλλες ομάδες να παίζουν για έναν ευρωπαϊκό τίτλο μέσα στο σπίτι μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: