JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Ευτυχείς οι δυο σκόρερ της Κυριάς.

Με το χαμόγελο στα χείλη ήταν οι Σεμπάστιαν Τζοβίνκο και Φερνάντο Γιορέντε μετά το 0-2 με τα δικά τους γκολ στο «Φρίουλι».

Ο Ιταλός άσσος άνοιξε το σκορ στο 16’, ο Ισπανός φορ το έκλεισε στο 26’ και η Γιουβέντους πήρε ακόμη ένα πολύτιμο τρίποντο στο κυνήγι του τρίτου σερί σκουντέτο.

«Είμαι ικανοποιημένος, ήταν σημαντικό σε μια κρίσιμη στιγμή του πρωταθλήματος, όλα είναι καλά. Σκόραρα σήμερα, είχα βάλει και πέρυσι δύο γκολ εδώ, ίσως είναι σύμπτωση αλλά φαίνεται ότι μου φέρνει τύχη αυτό το γήπεδο» είπε ο Τζοβίνκο, για να συμπληρώσει ο Γιορέντε: «Ηταν ένα σημαντικό ματς και έπρεπε να νικήσουμε. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι, διατηρήσαμε το +8 από την Ρόμα και οι αγωνιστικές μειώθηκαν. Στο τέλος του ματς ήμουν λίγο κουρασμένος αλλά είμαι καλά. Θέλουμε να κατακτήσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται το πρωτάθλημα και μετά το Γιουρόπα Λιγκ. Είμαι χαρούμενος γιατί η ομάδα είναι όλο και πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: