JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Δώνης: "Όνειρο μου η πρώτη ομάδα της Γιούβε και η Εθνική"

Ο Τάσος Δώνης μίλησε στο gazzetta.gr για τις εμπειρίες του στην Ιταλία με τα χρώματα των μικρών της Γιούβε, την Εθνική ομάδα, το όνειρο να παίξει κάποια στιγμή στην πρώτη ομάδα της Γιουβέντους και τον αδερφό του Χρήστο.
Όσοι ασχολούνται με τα νέα... αστέρια του ελληνικού ποδοσφαίρου, έχουν να λένε πως ο Τάσος Δώνης είναι το πιο λαμπρό από αυτά. Σε ηλικία 17 χρονών βρέθηκε στην Γιουβέντους στην οποία είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος νέος ποδοσφαιριστής. Ο μεσαίος γιος του Γιώργου Δώνη, μιλάει στο gazzetta.gr και αποκαλύπτει πως είναι πλέον μετά από ενάμιση χρόνο παρουσίας στην Ιταλία, τι ήταν αυτό που τον δυσκόλεψε στην προσαρμογή του, αλλά και το πως είναι να προπονείται μαζί με παίκτες παγκόσμιας κλάσης. 
Επίσης, μας λέει για το πως ένιωσε την μέρα που έμαθε πως θα είναι στην αποστολή για παιχνίδι της πρώτης ομάδα και λίγες ώρες μετά όταν αυτή απόφαση άλλαξε, για την Εθνική ομάδα, τον Παναθηναϊκό, αλλά και τον αδερφό του Χρήστο.
Βρίσκεσαι πλέον ενάμιση στη Γιουβέντους. Πως νιώθεις πια;
«Νιώθω πολύ τυχερός που είμαι στην καλύτερη ομάδα της Ιταλίας εδώ και ενάμιση χρόνο. Δουλεύω πολύ σκληρά για να φτάσω στην πρώτη ομάδα. Πλέον έχω συνηθίσει στον τρόπο ζωής και στις προπονήσεις εδώ και ελπίζω κάποτε να φτάσω στην πρώτη ομάδα...»
Θεωρείς ότι έχεις βελτιωθεί μέσα σε αυτόν τον ενάμιση χρόνο;
«Από τότε που έχω έρθει στην Ιταλία έχω αλλάξει κάποια πράγματα στο παιχνίδι μου και περισσότερο στην νοοτροπία μου και σε αυτό το κομμάτι έχουν παίξει πολύ μεγάλο ρόλο οι προπονητές που είχα και έχω».
Έχεις προσαρμοστεί εκεί; Πως είναι η ζωή σου στην Ιταλία;
«Πλέον έχω προσαρμοστεί πλήρως, το μόνο δύσκολο κομμάτι ήταν αυτό της γλώσσας, αλλά πλέον μιλάω πολύ καλά. Στην καθημερινότητά μου δεν βγαίνω συχνά μετά τις προπονήσεις πάω σπίτι και αυτό με έχει βοηθήσει αρκετά γιατί πλέον σκέφτομαι μόνο το ποδόσφαιρο και το μέλλον μου, ενώ όταν βρισκόμουν στην Ελλάδα είχα και άλλα πράγματα στο μυαλό μου».
Τι ήταν αυτό που σε βοήθησε να προσαρμοστείς πιο εύκολα στην Ιταλία;
«Με βοήθησε αρκετά η μητέρα μου και ο μικρός μου αδερφός διότι ήρθαμε εδώ στα 15 και ήξερε πως θα ήταν δύσκολη περίοδος για μένα και ήταν δίπλα μου σε όλα αυτά και ίσως χωρίς εκείνη να μην είχα καταφέρει ότι έχω καταφέρει μέχρι τώρα».
Πως είναι το Τορίνο και η συμπεριφορά του κόσμου;
«Γενικά η Ιταλία και το Τορίνο μοιάζει αρκετά με την Αθήνα στον τρόπο ζωής. Ο κόσμος είναι αρκετά ζεστός και αυτό είναι κάτι που μ' αρέσει».
Πολλές φορές πλέον κάνεις προπόνηση και με την πρώτη ομάδα. Πως είναι να είσαι δίπλα με κάποιους πολύ μεγάλους ποδοσφαιριστές;
«Όταν κάνω προπονήσεις με την πρώτη ομάδα νιώθω πολύ τυχερός. Προπονούμαι με κάποιους ποδοσφαιριστές που μπορώ να μάθω πολλά πράγματα. Η προπόνηση γίνεται σε πολύ υψηλό βαθμό που με βοηθάει στην βελτίωσή μου και υπάρχει πολύ καλό κλίμα μεταξύ μας».
Σου έχει δώσει κάποιος από την πρώτη ομάδα κάποια συμβουλή;
«Αρκετές φορές έχει τύχει να μου έχουν δώσει συμβουλές για κάποια πράγματα. Όπως ο Πίρλο στην τελευταία προπόνηση που έκανα με την πρώτη ομάδα, μου είπε κάποια πράγματα για το πως να μαρκάρω γιατί έτυχε σε μια φάση να πρέπει να τον παίξω άμυνα. Αυτά πιστεύω με κάνουν καλύτερο».
Έχεις προπονητή στην Πριμαβέρα έναν πρώην πολύ μεγάλο ποδοσφαιριστή, τον Φάμπιο Γκρόσο. Σου έχει πει κάτι που το κρατάς;
«Ήταν ένας πολύ μεγάλος ποδοσφαιριστής με μια τεράστια καριέρα... Σαν προπονητής μπορεί να κάνει και κάνει πολύ καλή δουλειά, μας βοηθάει όλους με την εμπειρία του. Εμείς έχουμε μιλήσει αρκετές φορές, μου έχει πει να δουλεύω σκληρά γιατί έχω ταλέντο να πετύχω αρκετά πράγματα και θα φτάσω σε ένα πολύ ψηλό επίπεδο αν συνεχίσω να δουλεύω με την ίδια ένταση».
Πως βλέπεις την πορεία της πρώτης ομάδας την φετινή σεζόν; Μπορεί να πάρει το Europa League;
«Πιστεύω ότι ήταν μεγάλη αποτυχία ο αποκλεισμός από το Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά πλέον το έχει ξεπεράσει ως μια πολύ μεγάλη ομάδα και κάνει μια πολύ καλή πορεία στο Europa League, όπου θεωρώ πως είναι το απόλυτο φαβορί για να το κατακτήσει αυτό, αλλά και το πρωτάθλημα που ουσιαστικά το έχει πάρει».
Έφτασες μια ανάσα από την πρώτη σου συμμετοχή στην αποστολή της πρώτης ομάδας, αλλά τελικά αυτό δεν έγινε... Πες μας πως αισθάνθηκες όταν έμαθες αρχικά πως υπολογίζεσαι για το Κύπελλο και μετά πως έπρεπε να μείνεις εκτός για πειθαρχικό παράρτημα συμπαίκτη σου...
«Αρχικά είχε επιλέξει κάποια παιδιά για το παιχνίδι με το Αβελίνο και σε αυτά ήμουν και εγώ. Τότε ήμουν πολύ χαρούμενος και ανυπομονούσα να μπω στο Juventus Stadium και σκεφτόμουν πως θα έκανα το ντεμπούτο μου εκείνη την μέρα, αλλά αργότερα ένας συμπαίκτης μου έγραψε στο twitter ότι ήταν στην αποστολή και αυτό δεν άρεσε στον Κόντε με αποτέλεσμα να μας κόψει... Αυτό το έμαθα από έναν υπεύθυνο των ακαδημιών και όταν μου το είπε στεναχωρήθηκα αρχικά, αλλά είπα στον εαυτό μου πως θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες στο μέλλον και το ξεπέρασα σχετικά γρήγορα».
Είσαι πλέον ενάμιση χρόνο στη Γιουβέντους και όλοι λένε τα καλύτερα... Ποιος είναι ο επόμενός σου στόχος;
«Επόμενος στόχος είναι να πάρω το πρωτάθλημα με την Πριμαβέρα που είμαστε κοντά στην πρόκριση στα τελικά και φυσικά ένας πολύ μεγάλος στόχος μέχρι το τέλος της χρονιάς είναι να βρεθώ στην αποστολή της πρώτης ομάδας και να κάνω το ντεμπούτο μου».
Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου για το μέλλον;
«Το όνειρό μου είναι να κάνω μια παρόμοια καριέρα με τον πατέρα μου και πιστεύω πως μπορώ να τον ξεπεράσω. Εγώ θέλω να καθιερωθώ στην πρώτη ομάδα της Γιουβέντους και να καταφέρω να κάνω μια μεγάλη καριέρα στο εξωτερικό στις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης και ένα πολύ μεγάλο όνειρο είναι να βρεθώ στην ίδια ομάδα με τον Κριστιάνο Ρονάλντο».
Πέρσι υπήρξε ένα θέμα με την Εθνική Ελλάδας αλλά και την Αγγλία που σε διεκδικούσε. Τελικά τώρα εσύ τι λες, Ελλάδα;
«Αγωνίζομαι στην Εθνική Νέων, έχουμε μπροστά μας τα προκριματικά που θα γίνουν στην Πορτογαλία και είναι σημαντικά ματς για την πρόκριση στα τελικά. Για την Εθνική Αγγλίας δεν έχω να πω κάτι, αν γίνει κάτι στο μέλλον έχω αρκετό χρόνο να το σκεφτώ, αλλά θέλω να παίξω στην Ελλάδα».
Τι είναι αυτό που σου λείπει από την Ελλάδα;
«Γενικά μου λείπει πολύ ο αδερφός μου και ο πατέρας μου με τους οποίους έχω μεγάλο δέσιμο και ήταν δύσκολο να τους αποχωριστώ, όπως και τα μέρη στην Ελλάδα το οποία δεν αλλάζω με τίποτα. Από εκεί και πέρα, οι φίλοι μου και η κοπέλα μου».
Η Εθνική μπορεί να κάνει κάτι καλό στο Μουντιάλ πιστεύεις;
«Είχαμε μια καλή κλήρωση σχετικά με αυτές που συμμετέχουν. Θεωρώ ισοδύναμες τις ομάδες στον όμιλό μας και πιστεύω πως αν είμαστε συγκεντρωμένοι θα καταφέρουμε να βρεθούμε στους 16».
Στον Παναθηναϊκό μπορεί να μην αγωνίστηκες ποτέ, όμως από τις Ακαδημίες έδειξες το ταλέντο σου και έκανες την Γιουβέντους να σε αγοράσει... Πως βλέπεις την πορεία που κάνει η παλιά σου ομάδα φέτος στην Ελλάδα;
«Ο Παναθηναϊκός τα πάει εξαιρετικά φέτος. Κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση που είναι μια καλή θέση για το ρόστερ που έχει. Είναι στον τελικό του Κυπέλλου και πιστεύω πως μπορεί να το κατακτήσει. Επίσης μέσω των πλέι οφ μπορεί να βρεθεί και πάλι στο Τσάμπιονς Λιγκ, κάτι που εύχομαι γιατί θέλω να δω τον Χρήστο (σ.σ. Δώνη) να αγωνίζεται σε αυτή την μεγάλη διοργάνωση».
Ο αδερφός σου μέσα σε ένα χρόνο βρέθηκε στην πρώτη ομάδα του Παναθηναϊκού, πήρε ευκαιρίες και μάλιστα τα πήγε καλά και πλέον είναι μια ανάσα από το Κύπελλο. Πως κρίνεις την πορεία του αυτή τη χρονιά;
«Πιστεύω πως έχει αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τις ευκαιρίες που του έχουν δοθεί και πραγματοποιεί κατά την άποψη μου μια αρκετά καλή χρονιά. Αποδεικνύει σε κάθε αγώνα πως μπορεί να είναι βασικό στέλεχος στον Παναθηναϊκό και ελπίζω το Σάββατο να σηκώσει το πρώτο του Κύπελλο ως επαγγελματίας και του χρόνου να έχει περισσότερο χρόνο συμμετοχής στα πόδια του».

Δεν υπάρχουν σχόλια: