JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Δεν μας τα λέει καλά ο Πογκμπά.

Με νέες δηλώσεις του, αυτή τη φορά στη γαλλική τηλεόραση, ο Πολ Πογκμπά ρίχνει λάδι στη φωτιά και… φορτώνει με νέες αμφιβολίες το μέλλον του στο Τορίνο. «Με τη Γιουβέντους δεν έχουμε μιλήσει ακόμη για την ανανέωση του συμβολαίου μου», είπε, βγάζοντας ουσιαστικά στη σέντρα της διοίκηση των «μπιανκονέρι».

Ο Μπέπε Μαρότα έχει πολλές φορές πως η ομάδα αγοράζει και δεν πουλάει ενώ μέσα στα σχέδια της είναι να «δέσει» τον θηριώδη ποδοσφαιριστή της. Η τοποθέτηση του Πογκμπά, αν δε διαψευστεί από την πλευρά της διοίκησης, φανερώνει πως μεταξύ των δύο πλευρών υπάρχει χάσμα, μικρό ή μεγάλο, και το σημαντικότερο είναι πως, σύμφωνα με τον Γάλλο, δεν έχουν κάτσει στο ίδιο τραπέζι ούτε καν για να το κουβεντιάσουν.

«Τώρα είμαι στη Γιουβέντους», είπε ο Πογκμπά και συνέχισε όλο νόημα: «Είμαι χαρούμενος. Θέλω να τελειώσει η σεζόν και να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Μετά από αυτό, κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί. Ακόμη δεν έχουμε μιλήσει για την παραμονή μου ή τη μεταγραφή μου».

Σχετικά με το ενδιαφέρον της Παρί Σεν Ζερμέν, ο Γάλλος μέσος απάντησε εντελώς λακωνικά: «Για την Παρί; Δεν ξέρω τίποτα αλλά είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Γνωρίζω το ενδιαφέρον της. Ας ολοκληρωθεί η σεζόν και θα δούμε..».

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ρη ιμομπιλε τσερσι κε το προταθλημα 20 14 15 παλη δηκομας

Ανώνυμος είπε...

to thema file den einai mono to prwtathlima..... alla me verrati kai kamia 25 miria na ton steiloun sto parisi.....