JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Ο Μπονούτσι ανακρίθηκε από τους φίλους της Γιούβε.

ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΜΠΟΝΟΥΤΣΙ

Ο Λεονάρντο Μπονούτσι τέθηκε στις ορέξεις των οπαδών της Γιουβέντους και απάντησε στα ερωτήματά τους μέσω του live chat που οργάνωσε η ομάδα του Τορίνο στο επίσημο σάιτ της. Το tifosi.gr σάς μεταφέρει τα σημαντικότερα σημεία του «Ερώτηση και απάντηση» με πρωταγωνιστή τον αμυντικό των «μπιανκονέρι».

- Πώς προετοιμάζεστε για τους διπλούς αγώνες με την Μπενφίκα; Ποια είναι τα συναισθήματά σας για μια τέτοια σημαντική μονομαχία;
Νιώθουμε πολύ θετικά, παίζουμε για τον τελικό που θα γίνει στο «σπίτι» μας. Θα πάρουμε ό,τι μπορούμε στη Λισαβόνα και θα παίξουμε τη ρεβάνς στο Τορίνο. Είναι ένας από τους στόχους μας. Θέλουμε να σηκώσουμε το κύπελλο.

- Εχεις βοηθήσει και στις ασίστ. Πώς έχει γίνει αυτό;
Το μυστικό είναι να πιστεύεις στις δυνατότητές σου και να εκτελείς σωστά όλα όσα δοκιμάζεις κάθε φορά και να δίνεις προσοχή. Αυτό είναι που ζητάει ο Αντόνιο Κόντε από εμάς: να προσπαθούμε να κάνουμε ένα μεγάλο παιχνίδι ακόμη κι αν υπάρχει πιο εύκολη επιλογή. Μου αρέσει που έχω αναλάβει κάποιες ευθύνες και ο ρόλος μου μέσα στο γήπεδο δίνει τη δυνατότητα οι μεγάλες μου μπαλιές μετατρέπονται σε ασίστ.

- Εχεις βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου. Πιστεύεις πως έχει φτάσει στο πικ σου;
Κανείς δεν μπορεί να φτάσει στο μάξιμουμ γιατί όταν το πετύχει θα βάλει τον πήχη πιο ψηλά. Μετά την πρώτη χρονιά του Κόντε, όταν ένιωσα πως η Γιουβέντους είναι το πεπρωμένο μου, ανέβηκε το επίπεδό μου και βρήκα νόημα (ρόλο) μέσα στο γήπεδο. Η αφοσίωσή μου στην ομάδα, η προπόνηση και ο προπονητής με έκαναν περισσότερο ποιοτικό ποδοσφαιριστή.

- Ποιος είναι ο πληρέστερος επιθετικός που έχεις αντιμετωπίσει;
Αυτός που δημιούργησε το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ο Ντιέγκο Μιλίτο γιατί είναι ένας ολοκληρωμένος ποδοσφαιριστής. Παίζει καλά στο χώρο, δουλεύει με τις πάσες με την υπόλοιπη ομάδα, είναι καλός στον αέρα, είναι δυνατός και κινείται καλά με την μπάλα. Είναι πλήρης αλλά σαν κι αυτό υπάρχουν αρκετοί. Σε κάθε παιχνίδι πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος να δίνεις το 100% γιατί υπάρχουν και μικρότεροι επιθετικοί που δε συγχωρούν.

- Τι σημαίνει για σένα ένα τρίτο σκουντέτο;
Σημαίνει πως γράφεις ιστορία στη Γιουβέντους. Όταν είσαι ποδοσφαιριστής, προκειμένου να σε θυμάται ο κόσμος, θα πρέπει να γράψεις σημαντικές σελίδες στην ιστορία του συλλόγου. Αν κερδίζεις το πρωτάθλημα για τρίτη σερί χρονιά, ειδικά σε αυτή την ομάδα, είναι ένα επίτευγμα που θα μείνει για πολλά χρόνια.

- Ποια είναι η πιο συναρπαστική σου στιγμή όλα αυτά τα χρόνια;
Υπάρχουν αρκετές στιγμές. Η πιο συναρπαστική ίσως να είναι η ημέρα που υπέγραψα στο σύλλογο γιατί πήγαινα σε μια ομάδα που υποστήριζα από μικρό παιδί. Όταν έκλεινα να μάτια μου και ονειρευόμουν τον Λεονάρντο να μεγαλώνει, το φανταζόμουν ως ποδοσφαιριστή της Γιουβέντους. Όταν υπέγραψα ήταν το πρώτο δυνατό συναίσθημα. Το άλλο που θυμάμαι ήταν το γκολ εναντίον της Παλέρμο το 2012. Με αυτό τελικά καταφέραμε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα από τη Μίλαν.

- Τι συμβολίζει ο πανηγυρισμός σου;
Είναι κάτι που δημιουργήσαμε με τους φίλους μου. Με αμφισβήτησαν και μου είπαν πως αν σκοράρω πέντε φορές την πρώτη μου χρονιά στη Γιουβέντους, θα το γιόρταζαν ξυρίζοντας τα κεφάλια τους. Αυτό είναι. Μου αρέσει να το κάνω γιατί είναι και ένα μήνυμα στους επικριτές της ομάδας: όταν μιλάτε για τη Γιουβέντους, θα πρέπει να πλένετε στο στόμα σας.

- Ο Τέβες και ο Γιορέντε κάνουν μια φανταστική σεζόν…
Εχουν ενσωματωθεί στην ομάδα δύο σπουδαίοι ποδοσφαιριστές. Ο Φερνάντο ήταν ήδη πρωταθλητής Ευρώπης και πρωταθλητής κόσμου με την Ισπανία ενώ όλοι ξέρουν ποιος είναι ο Κάρλος. Εχουν συμβάλει και οι δύο στη δυναμική της ομάδας. Ο «Καρλίτο» είναι ένας πραγματικός ηγέτης.

- Ποιος αμυντικός είναι το πρότυπό σου;
Πάντα μου άρεσε το στυλ του Νέστα. Εγώ φυσικά και δεν έχω την κλάση του αλλά μου έχουν πει ότι του μοιάζω στην «κομψότητα» στο παίξιμο και στην αφοσίωση.

- Ποιοι είναι οι στόχοι σου ως άνθρωπος και ως αθλητής;
Ως αθλητής θέλω να συνεχίσω να κερδίζω, να συνεχίζω να γράφω την ιστορία του ένδοξου συλλόγου. Ως άνθρωπος θέλω να μεγαλώσω την οικογένειά μου καθώς περιμένω και την άφιξη του δεύτερου γιου μου, του Ματέο, και ελπίζουμε το επόμενο να είναι κορίτσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: