JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Ο Leali θα είναι η πρώτη μεταγραφή για την Γιούβε.

Σύμφωνα με τη σημερινή έκδοση της Tuttosport, μόνο τα τυπικά απομένουν για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του Νικόλα Λεάλι από την Μπρέσια στην Γιουβέντους. Ο πολλά υποσχόμενος νεαρός τερματοφύλακας, γεννημένος στις 17 Φεβρουαρίου 1993, εντοπίστηκε την Πέμπτη στο Τορίνο. Θεωρείται από πολλούς ο διάδοχος του Gianluigi Buffon, αλλά προτού να πάρει τη σκυτάλη από το νούμερο ένα της Γιούβε και της Εθνικής θα πρέπει να περιμένει ακόμη λίγα χρόνια.


Ο Λεάλι μίλησε για την προοπτική που ανοίγεται στην καριέρα του και είπε: "Η Γιουβέντους είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα, είμαι ευτυχής για το ενδιαφέρον της. Τώρα είναι η σειρά μου να αποδείξω ότι αξίζω να είμαι το μέλλον της Γιουβέντους - και συνέχισε - Δεν θέλω να πάω δανεικός για να αποκτήσω εμπειρία... Αυτό όμως θα συζητηθεί εντός των προσεχών ημερών. Από τότε που ήμουν παιδί στην Μπρέσια, έχω πολύ καλές αναμνήσεις. Μπουφόν; Μπουφόν είναι μόνο ένας. Όπως μόνο ένας ήταν και ο Ντιέγκο Μαραντόνα. Μιλάμε για πολύ καλούς παίκτες που περνούν μια φορά στην ιστορία. Πάντα ήταν το είδωλό μου. Όταν ήμουν παιδί τον έβλεπα, και πάντα ονειρευόμουν να πάω σε μια μεγάλη ομάδα και τώρα σχεδόν ζω το όνειρο μου. " 

1 σχόλιο:

Vero Juventino είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΤΖΙΤΖΙ :)