JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Van Persie:"Juve? Μεγάλη ομάδα. Εγώ θέλω να νικάω."


Ένα από τα μεγάλα ονόματα για την επίθεση που παίζει δυνατά τις τελευταίες μέρες είναι και ο Robin Van Persie όπως ξέρουμε.

Σε δηλώσεις που έκανε σε Ιταλική εφημερίδα είπε τα εξής:¨Το μέλλον μου?Αποφάσισα να μην προχωρήσω σε συζητήσεις με την Arsenal.

Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι θέλω να παίξω σε ένα μεγάλο και ιστορικό club να κερδίσω το champions league.Juve?Πολύ μεγάλη ομάδα εννοείται(χαμόγελα).

Ο έμπειρος πλέον striker πρόσθεσε επίσης:¨Νιώθω πολύ δυνατός.Ποτέ μου δεν έχω νιώσει τόσο δυνατός.¨
Τέλος είπε¨Σε αυτό το σημείο πρέπει να δώσω βαρύτητα στην εθνική και το Euro και αμέσως μετά θα έχω την δυνατότητα να συζητήσω και άλλα θέματα.¨

Δεν υπάρχουν σχόλια: