JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Ντελ Πιέρο: « Απόψε θα είμαι tifoso για εσάς. Forza Azzurri! ».


Ο πρώην επιθετικός των Azzurri και της Γιουβέντους Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο: "Εναντίον τους έχω πραγματοποιήσει ένα όνειρο. Μην το ξεχνάτε. Ο αγώνας Ιταλία-Γερμανία, είναι ένα ντέρμπι. Όταν κλείνεις τα μάτια σου και τα όνειρά σου σε οδηγούν να γίνεις μεγάλος και να φορέσεις την μπλε φανέλα, τραγουδώντας τον ύμνο, να σκοράρει ένα γκολ σε Παγκόσμιο Κύπελλο, να σηκώσει το Κύπελλο .... ο αντίπαλος είναι πάντα η Γερμανία ." 

Αυτά έγραψε ο Alessandro Del Piero στην ιστοσελίδα του την ημέρα του ημιτελικού του Euro 2012 και συνεχίζει: "Ήμουν παιδί, πριν από 30 χρόνια, εκείνο το βράδυ στο Μπερναμπέου - γράφει ο αρχηγός της Γιουβέντους – όπου Rossi, Tardelli, Altobelli, στέφονταν παγκόσμιοι πρωταθλητές, πρωταθλητές κόσμου, πρωταθλητές κόσμου .Ήμουν ένα παιδί που πραγματοποίησε τα όνειρά του, έξι χρόνια πριν εκείνη τη νύχτα στο Ντόρτμουντ, με αντίπαλο τη Γερμανία, όταν κερδίσαμε στο τελευταίο λεπτό του επιπλέον χρόνου, με γκολ του Grosso, και δικό μου. Έτσι πήγαμε στον τελικό να πάρουμε το Κύπελλο. Να στέψουμε τους εαυτούς μας πρωταθλητές κόσμου."

"Πάντα οι αναμετρήσεις Ιταλία-Γερμανία είναι αξέχαστες – συνεχίζει στο μήνυμα του ο Ντελ Πιέρο - Και τώρα υπάρχει ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας για να το γράψει όποιος φοράει την φανέλα της εθνική ομάδα, που ένιωθαν αυτά τα συναισθήματα κι άλλοι πριν από αυτούς, το γαλάζιο αυτό συναίσθημα, που θα μας ενώσει όλους απόψε ." 

Τελειώνει λέγοντας: "Καλή τύχη σε εσάς που ζήσαμε μαζί την 4η Ιουλίου 2006 ": Πίρλο, Μπουφόν, Ντε Ρόσι, Barzagli." 
« Απόψε θα είμαι tifoso για εσάς. Forza Azzurri! ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: