JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Μαρότα: "Ο Πίρλο δεν έχει τιμή, είναι μια απόλυτη αξία"

Ανεκτίμητη είναι η αξία του Αντρέα Πίρλο, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Μπέπε Μαρότα. Ο διεθνής χαφ της Γιουβέντους είναι ο πρωταγωνιστής της εθνικής Ιταλίας στο Euro 2012 και ο γενικός διευθυντής των «μπιανκονέρι» έπλεξε το εγκώμιο του παίκτη.

«Ποδοσφαιριστές, όπως εκείνος, δεν έχουν τιμή, αλλά εκείνος έχει μία απόλυτη αξία. Είναι σπουδαίος επαγγελματίας και το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι συνεχίζει να κάνει τη διαφορά εν όψει της επόμενης σεζόν», ανέφερε αρχικά ο παράγοντας της ιταλικής ομάδας και πρόσθεσε: «Ο Πίρλο ήταν εξαιρετικός κόντρα στη Γερμανία στα ημιτελικά της διοργάνωσης και νομίζω ότι ήταν η καλύτερη μεταγραφή που έχω κάνει στην καριέρα μου. Μερικές φορές παρουσιάζονται ευνοϊκές ευκαιρίες και πρέπει να τις εκμεταλλευόμαστε, όπως είχα πάρει τον Κασάνο από την Σαμπντόρια από τη Ρεάλ Μαδρίτης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: