JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Κιελίνι: "Είμαι καλά, είμαι έτοιμος για την Ισπανία”


O Giorgio Chiellini έχει αφήσει πίσω του τον τραυματισμό του στο τέλος της σεζόν και τώρα είναι έτοιμος για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και μίλησε στην σημερινή συνέντευξη τύπου επί Πολωνικού εδάφους για την κατάσταση του και πως νιώθει: "Ναι, είμαι καλά, ευτυχώς ήταν πολύ λιγότερο σοβαρό από ό, τι φαινόταν. Τώρα δεν έχω κανέναν φόβο, φτάσαμε εδώ στην Πολωνία και το κλίμα έχει αλλάξει, τελικά, αποπνέει μια ωραία αύρα το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Προπονήθηκα για μια εβδομάδα με τους συμπαίκτες μου. Θα είναι ένα παιχνίδι όπου δεν θα σκεφτόμαστε να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας, αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το παιχνίδι μας Είμαστε έτοιμοι και ο De Rossi έχει αποδείξει ότι μπορεί να το χειριστεί. Απλά αξιολογούνται όλες οι δυνατότητες. Ο Πραντέλι έχει εμπειρία και θέλει να εξετάσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις. Πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία και μια κοινή ιδέα στο παιχνίδι μας. "

Ο αμυντικός της Γιουβέντους στη συνέχεια μίλησε για το επικείμενο ντεμπούτο της ομάδας εναντίον της Ισπανίας: . "Δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσεις την ατομικότητα της Ισπανίας, αλλά το σημαντικό πράγμα είναι να βοηθήσει ο ένας τον άλλον, σε κάθε περιοχή του γηπέδου. Αυτό θα περιορίσει την ποιότητά τους, ξέρουμε την  αξία τους, αλλά και τις ελλείψεις τους. Σεβόμαστε την Ισπανία αλλά θα είμαστε στο γήπεδο με τη μεγαλύτερη συγκέντρωση, κάνοντας πάντα το παιχνίδι μας. Θέλουμε να αντιμετωπίσουμε με το σωστό φορτίο αυτό το ματς ".

Ο Chiellini μιλάει επίσης με συγκίνηση για την επίσκεψη της ομάδας στο Άουσβιτς , “Είναι μια πολύ οδυνηρή στιγμή για όλους, ένα συναίσθημα που είναι δύσκολο να βρω λέξεις να το περιγράψω – είπε ο αμυντικός των Azzurri - Αυτά είναι πράγματα που τα έχω μελετήσει από τότε που ήμουν στο σχολείο,  αλλά να το βλέπεις και μόνος σου είναι άλλο πράγμα. Ειδικά να ακούμε τις ιστορίες τριών ανθρώπων που κατάφεραν να επιβιώσουν από αυτή την κόλαση... Θα παραμείνει στις καρδιές μας για πάντα". 

Επίσης θέλησε να στείλει το δικό του μήνυμα για να μην ξεχνάει κανείς, όσους συμπατριώτες του χτυπήθηκαν από το σεισμό: «Μην τους ξεχνάτε, σας καλώ να στείλετε ένα SMS στο 45500 για να μαζευτούν χρήματα. Το έκανα εγώ. Ας το κάνουμε όλοι μας”. 

Και, τέλος, μίλησε για αυτά που ακούγονται τις τελευταίες μέρες και έβγαλε ένα στεναγμό ανακούφισης: “Την τελευταία εβδομάδα υπήρξαν άνθρωποι που, λιγότερο ή περισσότερο σωστά, συνέβαλε στην αποσταθεροποίηση του περιβάλλοντός της ομάδας μας. Αλλά θα είναι ισχυρότερη η ομάδα από όλους και για όλα. Ακόμα του ανέφεραν ότι η Γιουβέντους πήρε Asamoah και Isla και απάντησε: “ Αναμείνετε την επίσημη ανακοίνωση ... ", αλλά το πρόσωπό του έλαμψε με αυτήν την ερώτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: