JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Μπουφόν: "Δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν"

Στην Rai απόψε ο Gigi Buffon μίλησε για την ενόχληση που ένιωσε και βγήκε από το παιχνίδι και διευκρίνισε επίσης τη θέση του σχετικά με την δαπάνη του 1,5 εκατ. ευρώ που ξόδεψε:


«Δέχτηκα ένα χτύπημα στον ώμο από μια κόντρα χαμηλά στο έδαφος, δεν ανυσηχώ θα είμαι μια χαρά, αλλά δεν θέλαμε να το ρισκάρουμε. Είναι μια δύσκολη εβδομάδα για όλους. Αλλά αυτές τις στιγμές όμως φαίνονται οι άντρες: μην ανησυχείτε, έχω πολύ θάρρος για να παλέψω και δεν έχω να διευκρινίσω τίποτα και σε κανέναν, όλα είναι ξεκάθαρα:. αυτά είναι τα έξοδα μου, τα οποία μπορεί να είναι έργα στα σπιτιά μου, , ή να βοήθησα ένα φίλο μου στην επιχείρησή του. Την επόμενη φορά θα είναι δημόσιες οι δαπάνες μου και θα το πω. Λυπάμαι για κάποιους που σκέφτονται έτσι, αλλά δεν φοβάμαι τίποτα γιατί δεν υπάρχει τίποτα να φοβηθώ. Αν θέλω και μπορώ να αγοράσω μια συλλογή ρολογιών, ή να βοηθήσω ένα φίλο μου δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν. Οι έρευνες έχουν ήδη γίνει εδώ και πολύ καιρό, αυτές τις μέρες μιλάμε για το τίποτα. " 

Δεν υπάρχουν σχόλια: