JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Ντελ Πιέρο: "Δεν έχω ακόμα αποφασίσει που θα πάω"

Ένας από τους μεγάλους γρίφους του φετινού καλοκαιριού είναι το που θα συνεχίσει την καριέρα του ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο μετά την αποχώρησή του από την Γιουβέντους. Οι προτάσεις στον «Μεγαλέξανδρο» του Ιταλικού ποδοσφαίρου «πέφτουν βροχή», με τον ίδιο τον Ντελ Πιέρο να μην αποκλείει το ενδεχόμενο να αγωνιστεί ακόμη και στην Ρίβερ Πλέιτ, όπου παίζει ποδόσφαιρο ο παλιός του συμπαίκτης, Νταβίντ Τρεζεγκέ.


«Το μέλλον μου δεν είναι ακόμη αποφασισμένο. Δεν ξέρω τι θα κάνω ή που θα πάω. Θα εξετάσω κάθε πρόταση που θα έρθει. Αν έχω μιλήσει με τον Τρεζεγκέ για την Ρίβερ; Όχι. Ίσως με πάρει τηλέφωνο, δεν ξέρω. Το latin ποδόσφαιρο νομίζω πως μου ταιριάζει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ντελ Πιέρο.


Ενδιαφέρον για τον 37χρονο Ντελ Πιέρο έχει δείξει η Σιόν από την Ελβετία και οι Μόντρεαλ Ίμπακτ από το MLS, ωστόσο τις τελευταίες ώρες φουντώνουν οι φήμες που θέλουν τη Ρίβερ Πλέιτ να μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι της απόκτησης του Ιταλού επιθετικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: